Canon EOS 1D Mark III design
Na prvý pohľad sa 1D Mark III nevyzerá, že všetky odlišné od jeho
predchodcu, je 1D Mark II N. Stále má zabudovaný-in vertikálny grip, s
dvojitým vyhotovenie závierky a ovládacie tlačidlá, takže nemusíte strácať
funkčnosť pri zmenou vyrovnať. V skutočnosti, z prednej strany, najviac
zjavný rozdiel je v tom, že Mark III má strmší sklon ku kamere na vrchu
nongrip stranu a hladší svahu od hranol hrb na oboch stranách. Avšak, aj že
je ťažké rozpoznať, ak si nie veľmi dobre oboznámení s oboma fotoaparáty.
Otáčajte Mark III okolo, aj keď, a uvidíte, že veci sa zmenili pomerne bit,
z veľkej časti vďaka pridania a 3-palcový LCD. To donútilo Canon presunúť
niektoré tlačidlá okolo dohnat k tomu, že na LCD sa teraz rozširuje na ľavý
okraj fotoaparátu. Menu a Info tlačidiel pohybovať nad obrazovky, zatiaľ čo
prehrávania tlačidlo klesne pod to. Vyberte tlačidlo od Mark II N je už
zastarané, a to vďaka Mark III je tlačidlo Nastavenie, ktorá je inštalovaná
v stredu veľké rolovacie koliesko, podobne ako navigačné bicyklov nájdete na
EOS 30D a 5D. Ďalším prvkom, z týchto súrodencov je maličký joystick
controller, ktorý sa používa na navigáciu medzi jednotlivými ponukami, okrem
iného.
Jedným z problémov, len s Canon 1D a 1Ds rad subjektov, ktoré sú veľké a
ťažké. Niektorí fotografi jednoducho nechcú, aby sa zaoberal hmotnosť - asi
3 libry bez objektívu - kým tie s veľmi malou rukou si často sťažujú, že
niektoré ovládacie prvky sú mimo dosahu. Po dlhom dni natáčania mojej pravej
ruke sa určite cítia strašnej váhu tohto fotoaparátu, ale já som nemal
žiadne problémy s dosiahnutím dôležitá tlačidlá, aj keď moje ruky sú na malú
stranu pre človeka. Canon sa koná na tlačidlo kompenzácie expozície trochu
príliš ďaleko k ľavici, ale pretože veľká rolovacie koliesko zdvojnásobuje
ako expozičné kompenzácie v otvore-a okenice-prioritné režimy, nebol problém
pre mňa. V prípade, že ste sa obávali, náhodné kompenzácia expozície, viete,
že môžete vypnúť veľké kolesá s troj-pásmový off / on / on-sa-vyberte-kolo
spínač, ktorý sa dá ľahko manipulovať s palcom. Môj najväčší kontrolu
sťažnosti je, že Canon neboli jasne označiť tvrdej tlačidlo pre vyváženie
bielej. Fungovanie tlačidlo sa vám meniť vyváženie bielej, keď sú v režime
streľby, ale ľahko by bolo označené ako také. I had to consult the manual to
find that out. Musel som sa poradit do manuálu, zistíte, že von.
Zatiaľ čo Mark II N použitá kombinácia tlačidlo pre uzávorkování, riadiť
režim a ISO, iba combo, že zostáva v Marka III je pre uzávorkování. ISO
sťahuje do vlastného tlačidla tesne za sebou spúšť tlačidlo, ktoré som
našiel veľmi užitočné a výhodné v porovnaní so starou konfiguráciu. Drive
režime sa zdvojnásobil až s AF tlačidla s dvoma rozdelený medzi malé
rolovacie koliesko za sebou spúšť a veľké kolesá o fotoaparáte späť. Meranie
a bleskové vyrovnanie získať rovnaké zaobchádzanie, ako tomu bolo na Mark II
N.
Canon má tiež pridané nové hľadáčik, ktorý uvádza spoločnosť UPS pre
zväčšenie 0.76x od 0.72x a zorný uhol na 30 stupňov, od 28.2, a to pri
zachovaní rovnakej 20mm oko bod a rovnaký tvrdila 100 percent pokrytie.
Stačí povedať, že v hľadáčiku je pekný a svetlý a radosť používať pre ručné
zameranie. Ak ste typ, ktorý rád zmeniť svoje zameranie obrazovke, budete
radi, že Canon ponúka 11 rôznych typov nepovinných obrazoviek zameraním na
1D Mark III. Rovnako ako jeho predchodca a veľká sestra 1Ds Mark II, Mark
III zahŕňa početné gumové tesnenie, aby prach a vlhkosť z fotoaparátu. Na
tento nový model je upravené teplej obuvi, ktorá je obklopená vznesené
plastov a zaslané mate s gumovým tesnením na nový 580 EX II Speedlite, aby
účinne tesnenia jedno z mála miest, ktorá nebola už uzatvorených na 1D Mark
II N.
Menu - ponuka
Canon EOS 1D Mark III
Charakteristika -
home
Design
Funkcia
Canon EOS 1D Mark II
Charakteristika
Design
Funkcia
Kto čo kedy prečo
Tieto stránky v nie dobrej slovenčine pojednávajú o fotoaparátoch typu CANON 1D. Viac informácií o jednotlivých fotoaparátoch nájdete práve v sekciách menu. Na hlavnej stránke je fotoaparát série II. V menu je potom séria III.